Saturday, December 18, 2010

Siapa Kau Di Hati Aku ''

Kau telah berjaya menyelinap masuk ke dalam hati aku . Aku telah menyedari keberadaan kau di dalam hati aku . Aku menelaah satu persatu perasaan aku terhadap kau . Akhirnya kau telah memahkotakan cinta aku dengan keikhlasan kau . Kau ibarat nadi aku . Jikalau kau tiada maka nadi aku akan menemui jalan mati .

Hati aku tidak berhenti mengalirkan darah sayang terhadap kau . Betapa aku sayang akan kau . Ketulusan hati kau mencintai aku telah berjaya membuka jendela hati aku yang keras . Ketulusan hati kau juga telah membuatkan aku tunjuk akan cinta kau .

Pemikiran aku mula menjurus kepada cinta yang kau taburkan di atas permaidani diri aku . Cinta kau tidak pernah berhenti mengalir di dalam diri aku . Oh .. Tulusnya hati kau . Besarnya cinta kau terhadap aku . Mimpi aku selama ini menjadi kenyataan apabila Yang Maha-Esa menemukan aku dengan kau di dalam situasi yang tidak dijangka . Kepuistisan kata-kata kau telah berjaya menodai jiwa nurani aku . Seandainya kau menghadiahkan aku cinta palsu dari dulu lagi hati aku memberi amaran supaya tidak menerima kau . Tetapi kau menghadiahkan cinta sejati kepada aku dan monolog hati sering berbisik dengan jasad aku . Supaya terima cinta kau .

Aku inginkan diri kau . Datang dan temui aku . Pabila pancaindera aku bertemu dengan kau akan aku hemburkan kata-kata "I WILL NEVER LEAVING YOU " . Akan aku sunting jasad aku untuk kau . Pahit manis kita rasa bersama .

No comments:

Post a Comment