Monday, December 20, 2010

Aku Perasan

Aku hanya bertepuk sebelah tangan . Tepukan aku tidak mengeluarkan sebarang nada . Aku malu dengan diri aku . Malu sangat . Ya Allah maafkan aku kerana menjadi lemah . Harapan untuk kembali bersama si dia hanya angan-angan aku . Si dia tidak ingin diri aku yang kotor ini lagi . Aku sedih , aku malu dengan diri aku . Kegembiraan aku hanya sementara apabila aku mengetahui harapan aku hanyalah mimpi semata-mata . Mimpi aku kembali bersamanya adalah tipu . Aku sudah putus harapan Ya Allah . Bila agaknya perasaan malu aku terhadap diri aku akan hilang '' :'()': Sudah tiada pengganti untuk aku selain si dia . Hatinya bukan untuk aku lagi . Aku terlalu berharap Ya Allah , aku terlalu berharap . Malunya '' aku seolah olah menagih simpati dari orang . Arghh '' sedih sedih . Bila aku akan berhenti menitiskan air mata . Aku sungguh merana . Tubuh badan aku cekung . Aku makan hati Ya Allah . Aku sentiasa memanjatkan harapan tetapi kesudahannya aku malu sendiri Ya Allah . Aku sedih , mengapa aku ada di dunia ini sedangkan aku selalu menyusahkan si dia . Terima kasih . Terima kasih . Bila agaknya si dia akan bersama aku lagi .

No comments:

Post a Comment