Saturday, December 18, 2010

Dinner Alone ''

Hmm... Petang tadi keluar dengan ayah dan mak pergi bandar . Sahaja sahaja '' haha ! Boring kodd dekat rumah nothing to do . Lama juga aku fikir bha ke mana destinasi aku seterusnya selepas pasar malam . Actually dari rumah tekak aku ini ingin sangat makan murtabak , at last tak beli pun . Bukan sebab tak ada .. Ada .. Tetapi selera aku bertukar rasa macam nak kasut sandle . Nice lah tengok orang tu suit kan dengan short pant and baju long sleve . Hehe ! Aku terus kenyang ... At last mak aku yang shopping . Kiri kanan beg , malangnya aku yang kena bawa .. Syurgakan di bawah telapak kaki ibu .. Huhu '' Ayah memandu dengan rakusnya menuju ke pusat bandar Kluang .. Aww.. Kluang maju au .. Jangan jeles '' ... Kereta ayah menuju ke kedai kasut .. Hati aku begitu gembira hendak memilih kasut sandle .. Tanpa memikir lagi aku terus berlari menuju masuk ke kedai itu .. Dengan gelojoh aku menelaah isi kedai kasut tersebut .. Malangnya kasut yang aku mahu tiada .. Sedih kodd '' Hmm.. Muncung mulut panjang berdepa-depa . I have changed my mind . I headed to Big Apple Donut .. Tension kononnya tak dapat kasut ... Haha ! Lepas tension terus lapar an .. Ahakzz '' .. Mai aku tunjuk kan donut kegemaran aku ....




Beli 3 biji je donut nya . Sebab aku yang suka makan . Kalau aku ajak mak dengan ayah aku makan donut tu inilah jawapan terbaik mereka " Geli je tengok donut ini , ada cair-cair itu " .. Haha ! Cair-cair tu sebenarnya coklat .. Haha ''


Destinasi seterusnya KFC . Adoi mak aku kepingin bangat mahu makan KFC . Alamak lupa nak bagi tahu lokasi kami . Lokasi kami di Kluang Mall .. Hehe '' .


Sampai sahaja dekat kaunter kakak tu ajukan pertanyaan yang paling aku suka . "Makan sini ke tidak ? Mak aku pun jawab TIDAK sama sekali " .. Hehe ! " Nak makan apa ye ? Mak cik nak ayam 5 ketul dan air pepsi satu .. Hmm ... " Ayam sahaja mak cik ? Ye ayam sahaja ." "Spicy ke original mak cik ? Macam biasa ye spicy . Haha ! Sorry .. Tadi ayam nya ada 5 ketul tapi sekarang dah tinggal dua je .. Haish = =''

Aku menggunakan baki duit beli donut tadi RM 3.10  untuk beli Chocolate Blog '' aww ! I like that damn much .. Aku dengan ayah aku naik tangga bergerak tu menuju ke tempat ice blog . " Kak, chocolate blog satu ye nak pearl ", Kakak tu tak sempat tanya aku dah cakap . Hehe ! Good customer's .. Cewah !

Selepas itu aku jalan sambil mesej dengan kawan aku . Sahaja sahaja mesej dia , tanya khabar . Terserempak pula dengan kawan aku . Habis kecoh satu shopping mall tu . Faham-faham je la kalau aku dah ketawa .. Toink !

Mak pimpin tangan aku lintas jalan .Aww ! Sweet kan '' jangan marah . Hihi .. Menuju ke kereta dan get ready balik rumah . Sampai sahaja rumah terus tukar baju dan solat . Aku rasa sampai di sini sahaja la . Enjoy wookey '' Muach !

No comments:

Post a Comment