Monday, December 20, 2010

Hati Aku Hanya Untuknya

Hati aku hanya untuk si dia . Si dia memegang kunci hati aku . Hati ini tiada ruang untuk insan lain kecuali si dia . Walaupun kami lalui pelbagai rintangan namun hati aku hanya mahukan si dia . Sukar untuk aku mengklasifikasikan suara hati aku ini . Hati aku sering melontarkan nama si dia . Degupan hati aku bertukar kencang pabila mendengar nama dan melihat wajah si dia . Ya Allah betapa besarnya cinta si dia untuk aku . Gerbang hati ini amat sukar dibuka oleh sesiapa , tetapi si dia berjaya menodai hati ini dengan keikhlasan cintanya . Keindahan aku bersama nya menjadi lukisan di dalam hati aku . Ketulusan cintanya sentiasa mengalir seperti darah di dalam jantung aku . Alhamdulillah , si dia agak tenang sekarang . Kondisi aku sekarang ini tidak menetu , tetapi apa yang pasti tika aku bangkit di pagi hari aku akan menitiskan air mata kerinduan kerana aku tidak dapat lagi melihat kiriman "Good Morning " untuk aku . Sebak sungguh ketika itu . Terdapat satu mimpi yang menemani aku tika aku melelapkan mata di malam hari . Mimpi itu agak mengusarkan aku . Mengapa mimpi itu menyebut nama si dia , emm .. mimpi kan hanya gurauan tidur . Aku menegaskan di sini , keikhlasan dan ketulusan itu merupakan perisai percintaan . Aku sudah jumpa siapa yang layak berada di hati ini . Hanya si dia . Gaduh bersamanya membuatkan aku lagi memahaminya sebenarnya . Tetapi aku tidak mendedahkannya kepada si dia . Rahsia hati aku . Aku tidak handal untuk beradu tenaga dengan nya . Sayang sama dia bha , mana mungkin aku tega berantam dengannya . Tetapi aku gemar bercerita tentang dirinya kepada rakan-rakan aku .  Gambarnya penuh menghiasi bantal busuk aku iaitu lappy aku . Oleh yang demikian , sudah kantoi dengan semua orang bahawa aku dan si dia pasangan kekasih . Pucat lesu tika itu muka aku . Namun kepucatan bertukar kegembiraan apabila mereka menyokong hubungan aku dengan si dia ..

No comments:

Post a Comment