Friday, December 31, 2010

Takodd Mahu Cakap Bha !

Jantung aku berdansa tarian kencang ' macam ada sesuatu kejadian aneh bakal bertemu dengan aku . Ya Allah apakah yang akan terjadi ini ? Huh ! Dup-dap-dup-dap lagu klasik jantung aku . Oh ! Aku ingin sangat mengatakan perkara ini dengan dia , tetapi lidah aku menjadi kelu . Seandainya dia dengar monolog hati aku ini terhadapnya sudah pasti dia akan membuat sempadan dengan aku . Gedung perasaan ini mulai terbuka dan kotak fikiran aku mula tertumpu kepada nya . Arghh ' how come ? Tetapi aku sudah tahu jawapan yang bakal keluar dari jendela mulutnya . Dan sebab itu juga aku enggan mengatakan kepadanya sekarang . Adakah aku patut berterus-terang dengan dia ? Huh ! Teguran pertama nya menjadi satu anugerah bagi aku , kerana aku beranggapan dia seorang yang sombong . Tetapi pada hakikatnya tidak sama sekali . Have fun tahap dewa ' aku senang dapat luangkan masa aku dengan nya . Oh ! Tidak sabar-sabar rasanya nak menatap pesanan ringkas yang dihantar oleh dia ' gurauan nya membuatkan aku tersenyum sekaligus ketawa sampai pecah perut . Opss ' tertipu pulak . Tak pecah perut pun . Hmm .. Tanggal 4 Januari 2010 bakal menemui aku . Huh ' aku akan merindui untuk bermain ketik-ketik mesej dengannya . Sedih juga lah wei , haish '' . Pengenalan yang singkat antara aku dengan dia telah membuatkan hidup aku berubah . Susun atur hidupnya amat terurus , nak jadi macam dia jugak . Terlebih ringan tulang . Haha ! Pada masa yang sama , dia peramah dan open-minded . Aku amat suka bermain di taman permainan fikirannya . Agak matang dan boleh dibawa berunding . Sampai bila aku akan tanam ini feel dalam hati aku bha . Err .. Nak cakap la nanti sebelum 4 Januari 2010 . Lepas aku terus terang dengan dia aku terus mahu off handphone . Haha ! Yela tak mahu dengar jawapan dia . Takodd . Pape-pape pun doa aku tetap ada untuk orang yang baik seperti dia . Hope dia senantiasa tersenyum dan berjaya dalam hidup ' Amin !

No comments:

Post a Comment