Sunday, January 2, 2011

Persiapan PLKN

Petang tadi pergi bandar dengan acah dan mak cik . Hmm . Last day ronda-ronda dekat bandar Kluang sama jiran terhebad aku . Destinasi pertama Kluang Mall , shopping sikit . Bukan aku yang shopping tetapi acah dengan mak cik . Hehe ! Then , pergi Kluang Parade . Yeay ' akhirnya aku dapat makan takoyaki . Sedapp kodd . Pehh ! Selepas itu balik rumah . Aku sempat tidur dalam kereta masa on the way mahu balik . Penat laa . Samapi rumah terus solat maghrib dan solat ishyak . Minum air vitagen sampai 5 botol . Kembung perut aku . Huh ! Mula lah masa untuk mengemas beg pakaian dan dokumen-dokumen penting untuk PLKN selasa depan ini . Meleleh kodd air mata aku masa kemas beg tadi . Mak aku tolong kemaskan beg . Arghh ! Hampir 2 jam juga kemas beg . Macam-macam aku bawa . Berbekalkan dua beg sahaja . T-shirt , seluar , seluar kecik dan banyak lagi aku muatkan dalam beg aku . Aku pasti akan merindui itu orang . Dan aku mahu ketik-ketik mesej sama itu orang . Bila agaknya aku dapat wc dan dengar suara itu orang lagi . Hmm ' aku harap kesedihan aku akan bertukar kegembiraan pabila aku menjejakkan kaki aku di sana . Selamat tinggal Kluang dan selamat datang Pahang . InsyaAllah esok hari terakhir aku update blog . Sudi-sudikanlah melawat blog aku walaupun bakal tidak update untuk 3 bulan . Aku sayang sama itu orang . **Sedih**

No comments:

Post a Comment