Sunday, January 2, 2011

Sedih + Serba Salah

Sorry sama itu orang . Sebab tidak dapat merealisasikan sesuatu tadi . Aku baru hendak merealisasikannya tetapi itu orang sudah offline itu skype woo . Huh ! Serba salah sangat sama itu orang dan kalau itu orang ada sama aku sudah aku peluk bha . Emm . Nice kodd dapat wc sama itu orang . Hehe ! Serius kodd muka itu orang , takodd aku bha . Hmm . Walauapa pun aku akan menyayangi itu orang dan mahu sangat jumpa sama itu orang . Amin '' hope itu orang senantiasa happy di samping orang yang tersayang serta fokus sama study dia . Nice dapat kenal sama itu orang walaupun itu orang bukan milik aku . Mungkin itu orang tidak suka sama aku bha , aku sahaja yang perasan . Itu orang ada rupa aku apa yang ada . Nothing wei . **Sedih** Arghh ' serba salah sangat sama itu orang . Maapkan aku boleh ? Please cakap boleh kalau tidak aku bunuh diri . **Wahai manusia sekalian sesungguhnya bunuh diri itu satu perbuatan yang amat dibenci oleh Allah ** Good luck untuk sem kedua ini dan get flying colour result for the past sem . Doa aku senantiasa ada untuk itu orang kerana itu orang berjaya buat aku happy bha . Dan aku mesti sedar yang itu orang tidak suka sama aku bha .  . Akan bagi itu orang masa dan ruang untuk dirinya . Selasa depan aku sudah tiada di daerah Kluang , aku akan bertolak ke PLKN . Papai Kluang ''

p/s : Baru aku perasan itu orang menulis guna tangan kiri . Kreatif yaw !

No comments:

Post a Comment