Saturday, February 5, 2011

Sushi King Mantap !






First sekali aku mahu say Thanks bangat deyh sama member cium mulut aku Alep Ekal sebab belanja aku sushi . Peh ! Sedap doe . Kau memang terbaik lah wei , semoga kau senantiasa dirahmati Allah . Nanti elaun PLKN aku sudah keluar aku treat kau pula wookey ! Huhu ! Nak juling mata aku tengok sushi itu round the table . Rambang mata jadinya . Tengok semua enak-enak deyh . Kenyang gila perut aku melantak sushi dengan alep . Kasihan deyh sama orang yang beratur di luar sana kerana tempat full . Terima kasih juga kepada yang sudi menunggu aku dan alep menikmati sushi kami . Tahniah alep anda telah bijak menggunakan chopsticks .  Almost 2 hours we were in . Sambil-sambil makan , ketik-ketik mesej juga sama remi . Hehe ! Mak ai air Green Tea itu rupanya tawar macam air kosong . Haha ! Almaklumlah air free . Green tea free . Jimat sikit kos . Tidak baik membazir ye kawan-kawan . Berpatutan lah wei harga dekat sushi king . Cewah '' sempat promote lg . Tauke saya promote kedai tauke ! Ekekeke.

Selepas melantak sushi aku dengan alep pun meneruskan pengembaraan kami ke Macdonald's untuk ber'wi-fi di sana ye . Hanya bermodalkan satu ais krim sundae cone dan juga oreo mcflurry hampir 2 jam juga kami menelaah sistem wi-fi di sana . Haha ! Mak ai sambil-sambil ber 'fb sempat lagi bergosip bha . Ahakzz . Asyik ketawa je bha . Huhu ! Selamat aku lupa bawa charger lappy aku kalau tidak entah-entah 24 jam aku dengan alep dekat mcd . Hoho . Tadi sempat juga aku sign up Twitter . So aku sudah ada twitter sekarang . Twit ' Twit ' ' Sorry kepada yang IM aku , sorry tidak hit back sebab aku tidak kenal korang . Then balik ke teratak tercinta di Sri Lambak Square .

p/s : Tadikan aku dengan alep beli snow cap idaman kami . Haha !

No comments:

Post a Comment