Thursday, February 3, 2011

Thank You !

Oh my Godness sapakah yang baik hati sangat ini bagi aku ini coklat ? Haish '' geram sahaja aku tengok ini coklat . Arghh ! Macam tahu-tahu sahaja bha aku suka sama coklat . Huhu ! Lumayan ini kalau aku melantak coklat ini . Nafsu aku akhirnya tertewas , dengan rakusnya aku sudah melantak coklat yang kecik itu siap sharing sama mama aku lagi . Huhu ! Yang besau itu makan nanti bha . Tetapi aku mahu mengucapkan sekalung terima kasih lah sebab bagi aku ini coklat . Kalau kau terus terang yang kau bagi ini coklat lagi aku berbesau hati . Thank You bha '' jasa mu dikenang . Aku rasa kau kenal aku bha , kalau tidak takkan kau tahu aku amat mencintai coklat . Haha ! Ini just suspen stage . Actually aku sudah tahu sapakah yang bagi ini coklat . Haha ! Malam tadi tetiba telefon selular aku vibrate . Aku silent hp lah . Ada satu pesanan ringkas . Aku pun buka mesej tersebut . Ini statement dalam mesej tersebut , "Ajil , sebenarnya coklat itu aku yang bagi , tetapi aku segan doe nak face-to-face dengan kau . Sebab itu aku suruh budak lain bagikan . Sorry wei . Aku tahu kau suka coklat aku belikan double lagi . Coklat ini sebagai tanda minta maaf aku dekat kau . Kita kawan balik ok ? Please . " . Haha! Itulah kandungan mesej tersebut . Macam ini story nya , aku dah lupa kodd kisah ini . Dulu lah , dia ini memang jaki dengan aku . Tak tahu lah kenapa dia jaki sangat dengan aku . Macam-macamlah dia buat . Tapi ada aku kisah ? Tak kisah langsung . Aku tak pernah balas apa yang dia buat dekat aku . Aku dengan dia dulu member cium mulut la wei , maksud aku member baik lah . Kalau ada aku , adalah dia . Aku rasa sebab satu peristiwa ini dia jaki dengan aku . Peristiwa di mana aku wakil dalam satu pertandingan tetapi dia tak dapat kodd . Kan aku cakap kalau ada aku , adalah dia . Tetapi masa pertandingan itu aku tiada dengan dia 3 hari kodd . Then dia pindah sekolah . Terus lost contact . Aku tak tahu dekat mana dia dapat number fon aku . Tetapi aku happy sebenarnya . See , orang yang tak bersalah mesti dapat habuan yang positif . Alhamdulillah , aku sudah jumpa kembali rakan cium mulut aku .

p/s : Member cium mulut itu maknanya kawan baik lah . Dont fikir bukan-bukan-bukan

No comments:

Post a Comment