Tuesday, March 22, 2011

Acim ! Acim ! Acim !



Acim ! Acim ! Acim ! Dah besau anak saudara pak ucu nie hah . Dulu kecik je bha . Actually nama sebenar dia Muhammad Aisy Azim for short acim . Tu aku yang bagi ye , tak sangka lah pulak semua panggil acim . Haha ! Ayoyo '' dulu hah ini budak banyak kuat menangis woo masa itu kecik-kecik . Bila ini budak nangis hah semua orang jadi panic woo . Alhamdulillah '' dah besau everything is under control bha . Lupa nak bagi tahu , acim ini merangkap anak kakak aku yang sulung dan anak saudara aku yang kedua . Ini budak stay in Bangi tapi kan tapi kan dia lahir dekat Kluang , Johor . Apakah maknanya ? Maknanya acim anak Kluang , sama dengan pak ucu . Haha ! Yeah ' ada geng . Mak dengan ayah dan abang aku always laughing bila nampak acim ini . Muka dia totally same goes to papa dia (Abang ipar aku) . Ayah aku cakap tak da rupa akak aku langsung . Haha ! The main things yang kelakar pasai acim nie , cara dia salam la . Mak ai salam sampai kepala nak jejak dekat lantai . Haha ! Ritu aku call kakak aku nak dengar suara si acim nie la . OMG ! Sekarang dah pandai cakap . Pak ucu ,pak ucu ! Haha . Jaga lah kau budak kecik kau balik sini memang kena gigit la kakinya tu hah . The newest one is , acim sekarang , manjang posing . Sama lah macam mama dia sama juga lah macam aku dan mak aku . LOL . Kakak aku cakap sekarang dah tak bole nak pegang , nak jalan sendiri . Tapi kan bila rambut dia nak lebat . Haha ! Rambut dia sikit bebeno . Huhu ''

p/s : Rindu sama ini budak meyh ! Bila bha mahu balik KLUANG .

No comments:

Post a Comment