Sunday, December 19, 2010

Aku Gagal Memilikinya Cinta Nya

Hanya air mata kesedihan yang menemani saat duka aku bersama si dia . Si dia telah melafazkan kata putus yang sentiasa menjadi mimpi ngeri aku . Namun mimpi itu menjadi kenyataan . Aku gagal memahkotakan cintanya . Tanggal 19 December 2010 merupakan tanggal kesedihan bagi aku . Si dia pergi meninggalkan cinta aku . Manakala Tanggal 3 October 2010 tangga kebahagiaan bagi aku . Alhamdulillah aku berpeluang menyayanginya dengan sepenuh hati aku . Semuanya berakhir dengan kesedihan dan semoga kesedihan aku berkesudahan . Kini aku meneruskan roda kehidupan aku sebagai anak remaja biasa yang berduka lara . Doa yang aku kirimkan kepada si dia sentiasa ada . Terima kasih sayang ! b Love u '' walaupun si dia sudah tiada di alam kehidupan aku kenangan bersamanya masih segar di ingatan . Aku akan merana seumur hidup aku . Hanya dengan satu jam sahaja aku sudah mulai mencintainya . Tetapi hanya dengan sekali lafaz dia telah lesap dari hidup aku . ooOOoo.. Sakitnya bila ditinggalkan . Semoga si dia sentiasa bahagia menikmati kehidupannya bersama rakan-rakannya . Tidak mudah untuk membajai jiwa kita dengan cinta sejati , tetapi si dia telah berjaya mencuri hati aku . Namun apakan daya kami sudah tiada nadi kesefahaman . Aku akan menjalani kehidupan normal aku seorang diri . Dan bersiap sedia menempuh ke alam yang lain . Maaf aku tidak dapat menunaikan janji aku tika bersama si dia . Aku tidak berkesempatan untuk melaksanakannya . Radio percintaan aku kini mendendangkan lagu kesedaran dan ketenangan . Ya Allah kau lindungilah dia Ya Allah . Dia seorang yang tulus dan berhati mulia . Kau banjirilah kehidupannya dengan kebahagiaan Ya Allah . Kau permudahkanlah segala urusannya Ya Allah . Aku tidak mahu melihat si dia sakit atau bersedih . Kegagalan aku ini menjadi pengajaran kepada aku dan mengajar aku erti kehidupan sebenar . Semoga insan bertuah yang bakal bersamanya itu dapat menjaganya dan bertentang mata dengannya . Aku kempunan kerana tidak dapat bertemu dengannya Ya Allah . Kerana aku telah membelikan sesuatu untuknya . Aku sudah bernazar . Tetapi suatu hari nanti kita pasti akan bertemu . Terima kasih atas cintanya ! :'(

No comments:

Post a Comment