Sunday, December 19, 2010

Kenangan ''

Biarlah aku menghabiskan masa berkualiti aku dengan merealisasikan blog aku . Hanya ini sahaja yang aku ada sekarang . Tiada siapa sedar akan kewujudan aku lagi di alam nyata ini . Si dia masih boleh tersenyum bersama rakan-rakan di Facebook tetapi aku di sini menghitung hari muda aku . Inilah antara hadiah yang si dia bagi pada aku . Hati aku dahagakan ketenangan sekarang . Mungkin dengan cara aku tidak menganggu si dia lagi , kebahagiaan itu akan menjadi milik nya selama nya . Aku sedar kan perangai aku yang begitu pasif . Oleh yang demikian , aku ambil keputusan untuk berani membuat keputusan sendiri . Sekarang ini situasi aku sangat tidak menentu . Tiada siapa yang sudi mendengar rintihan aku . Terima kasih atas hadiah ini . Amat aku hargai . Kalau si dia tidak menyumbangkan hadiah sebegini seumur hidup aku tidak dapat merasa mengayakan pakaian mewah ini . Semua ini kesilapan aku . Dan aku menyedarinya . Oleh yang demikian , aku merelakan si dia gembira bersama dengan orang lain . Aku tidak akan pernah melepaskan diri . Semua jawapan terletak pada bibir si dia . Aku tidak sanggup mendengar kata-kata yang terkeluar dari peti suaranya . Aku tidak mempunyai tenaga yang cukup untuk mempertahankan perhubungan aku . Tetapi doa aku sentiasa mengiringi perhubangan kami . Baju serta gelang ini jika berkesempatan akan aku pulangkan kembali . Aku tidak mahu termakan budi . Si dia masih boleh mengukir senyuman di Facebook . Betapa remuk hati aku melihat si dia bergurau senda dengan ahli-ahli Facebook . Oh .. Begini rupanya rasa kecewa . Sangat sakit dan menderita . Aku sendirian di rumah . Memerap diri di dalam bilik bersendirian . Hidup aku kosong sekarang . Degupan jantung aku semakin kencang pabila teringat kenangan bersama si dia . Best '' suara dia sweet . Aku harap dia sentiasa tersenyum . Assalamualaikum ,

No comments:

Post a Comment