Sunday, December 19, 2010

Good Night Sayang

Jam 9.48 malam aku mengherdik jari aku supaya petah menaip mesej " Good Nite syg , love you , muah " untuk si dia . Walaupun si dia tidak menyapa aku lagi . Aku takut sebenarnya hendak mengirimkan mesej kerana khuatir si dia tidak dapat menerima kiriman aku itu . Air mata turut mengalir ketika jari aku petah menekan butang di telefon selular aku . Aku sudah terbiasa mendendangkan selamat malam kepada si dia . Aku harap si dia tidak kisah dengan tindakan aku itu . Walaupun si dia tidak menyapa aku lagi , aku akan berusaha untuk memenangi hatinya . Aku tahu si dia tidak akan pernah menerima aku kembali . Tetapi tidak salahkan aku melayan si dia kerana aku sayang dia sementara aku menghitung hari-hari remaja aku ini . Sebelum pemergian aku, aku ingin menghadiahkan si dia masa aku . Adakah si dia sudi menerima nya ? Aku kan sudah banyak merobek hatinya dengan kerakusan perangai aku . Mesti sekarang ini si dia sedang lena tidur di atas katil empuk nya :) Tetapi malam ini aku tidak dapat menyumbang suara aku kepadanya . Si masyam saya itu sebenarnya comel kalau mengantuk . Aku dapat bayangkan . Malam ini menjadi malam kesedihan bagi aku . Sukar untuk aku menikmati tidur aku . Aku rasa kehilangan yang besar . Si dia umpama jantung aku . Aku milik dia lorh '' Semoga esok dia akan kembeli tersenyum dan menjalani kehiupannya dengan tenang tanpa sebarang gangguan , aku rindu si dia . Agak nya si dia rindu akan aku ke tidak ? Adakah si dia akan mendiamkan diri ? Kenapa si dia menganggap dengan cara dia melepaskan aku aku tidak akan menderita lagi . Ya Allah sekarang ini penderitaan aku lagi bertambah . Aku berharap sangat esok akan menjadi hari kami . Aku rindu sayang kamu .

No comments:

Post a Comment