Wednesday, December 22, 2010

I am Sorry ''

I am sorry kawan-kawan aku gagal merealisasikan impian korang untuk melihat aku bersama dengannya seperti dulu . Aku sudah menggunakan semua keringat aku untuk menjayakan hubungan aku dengan dia . Korang pun tahu kan macam-macam aku bersusah-payah mencari jalan . Sudah seminggu lebih kita buat homework mengenai masalah aku dengan dia . Namun tadi dia telah mengungkapkan kali ketiga atau keempat bahawa "We can't be together like the past " , lidah aku kelu selepas membaca kiriman sebegitu . Aku terkedu membacanya . Aku terus ambil tuala dan mandi . Air mata aku mengalir bersama-sama air paip . Huh ! Kepada mana-mana kawan yang telah banyak membantu aku , aku menghulurkan sejambak kemaafan kerana aku gagal . Dan aku sedar bahawa aku kena merelakannya . Aku berpeluh ketika membaca setiap kiriman sms nya . Hmm .. Takodd '' sedih ''.... Walaubagaimana pun aku kena cuba untuk terima kenyataan ini sebaik mungkin . Cintanya akan selalu menari di pentas hati aku . PLKN merupakan chapter baru dalam kehidupan aku . Harap aku dapat melupakan semua masalah yang aku telan sendirian selama ini . Aku akan biarkan kebahagiaan itu menjadi miliknya . Hati aku sudah tertutup untuk menerima sesiapa . Biarlah masa yang menentukan semuanya . Namun apa yang pasti , walaupun kami sudah tiada sebarang ikatan aku tetap akan mendoakan dia . Aku tahu dia seorang yang kuat , jadi aku  tidak perlu risau . Di sekelilingnya ramai lagi insan-insan yang boleh membahagiakannya . Aku akhiri dengan sekalung kemaafan dan penghargaan .

No comments:

Post a Comment