Wednesday, December 22, 2010

Saya Sayang Awak '' Jangan Risau

Terima kasih awak bagi saya peluang untuk berfikir . Apa yang pasti keputusan saya tidak akan melukakan hati awak dan saya malah akan membahagiakan kita . Saya ada hantar serungkai mesej "Good Nite " untuk awak . Wajib hantar walaupun dalam apa jua keadaan emosi . Semoga hati awak terbuka untuk menerima keputusan saya . Keputusan saya keputusan yang positif '' saya rasa ini antara pemikiran kedua terbaik saya dalam menempuh hidup ini selepas peperiksaan . Saya tahu awak perlukan saya dan saya perlukan awak . Hanya saya yang dapat mengukir senyuman di wajah awak yang comell itu . Terima kasih awak kerana sanggup deactivated 'FACEBOOK' . Awak dah mulai faham kemahuan saya sebenarnya . Mungkin secara rambang awak masih belum menyedarinya . Saya tahu awak seorang yang setia , sangat "cool" dan tidak mudah mengalah . Saya akan membanting tulang saya entah berapa kerat ini demi kebahagiaan kita . Awak jangan fikir bukan-bukan . Saya ikhlas membuat semua ini . Yang penting sekarang awak tanamkan sepenuh kepercayaan awak dalam diri saya . Insyaallah , cinta kita akan tumbuh semula selepas dibajai dengan kepercayaan awak . Saya sudah meneutralkan semua perspeksi saya terhadap awak . Saya berharap sangat kita sama-sama berganding bahu membina kembali hubungan kita yang sudah terpisah ini . Saya berusaha keras untuk mendapatkan kembali cinta awak . Huh '' takodd awak tidak terima . Tetapi belum cuba belum tahu . Susah juga ye nak pujuk awak . Ngee~ Semalam saya sudah berjaya buat awak senyum "Hahaha"... Awak juga telah melontarkan kata "Awak sayang saya " . Happy sungguh saya . Tidur lena . Terima kasih awak .

No comments:

Post a Comment