Tuesday, December 21, 2010

Kenapa ?

Kenapa aku berasa sedih apabila si dia tidak mengendahkan kiriman sms aku ? Kenapa si dia bisa melayari laman web sosial tetapi kenapa si dia tidak bisa membalas kiriman sms aku ? Kenapa aku tidak boleh terima hakikat bahawa si dia bukan milik aku lagi ? Ya Allah apa yang harus aku lakukan . Aku senantiasa menghulurkan rayuan kepadanya supaya membalas kiriman aku dan menyumbang panggilan telefon untuk aku . Sedihnya . Mengapa si dia tega berbuat sedemikian pada aku . Perasaan cemburu masih menghantui diri aku pabila melihat si dia bergembira bersama dengan insan lain . Kasih-sayang aku untuknya tidak pernah berubah , kenapa si dia tidak bisa menghargai kasih sayang aku . Ohh .. Kau bukakanlah hati si dia Ya Allah . Si dia mengatakan si dia menyayangi aku tetapi adakah dia tidak sedar bahawa dia sedang menghukum perasaan aku . Ya Allah kau ambil la aku pergi dari alam dunia ini . Aku sudah tidak sanggup melayari bahtera kesedihan ini . Hati si dia sudah tertutup untuk mendengar rintihan aku lagi . Hilangkan lah ingatan aku supaya aku tidak lagi memikir soalnya lagi . Si dia bergembira dengan pemergian aku . Hanya lagu Cinta Antara Kita menjadi wakil diri aku . Sedihnya '' Biarlah aku merana sendirian asalkan si dia gembira dan sentiasa tersenyum . Si dia sudah tiada sesiapa lagi . Semoga seseorang akan menjadi pendampingnya suatu hari nanti . Aku menzahirkan kegembiraan tetapi hati aku di hujani kesedihan . Sampai bila sampai bila ... Bila aku akan menerima semua ini ..

No comments:

Post a Comment