Sunday, February 6, 2011

Good Bubye '' See again !

Oit-oit . Hari aku mahu balik Kem Pinggiran Pelangi , Muadzam Shah , Pahang . Aku naik bas nanti jam 12 Tengahari berkumpul di Dataran Tasik Kluang . Aku jangkakan dalam jam 3 petang sampailah di kem PLKN yang tercinta . Haha ! Masih boleh contact aku bha , aku bawa number maxis dan celcom . Hoho '' best ! Aku tamat latihan pada 13 March 2011 . Tidak sabar mahu menempuh aktiviti fizikal yang bakal menemui semua wira dan wirawati Pinggiran Pelangi . Huhu ! Hampir seminggu di rumah macam-macam aku buat . Aku try dapatkan life aku balik . Tetapi pabila aku masuk kem life aku berubah . Maknanya aku ada dua life . Special . **Poyos** At the same time , aku dapat spend time dengan kawan-kawan . Maap kepada kawan-kawan lain yang aku tidak sempat jumpa . Ala wei lagi sebulan lebih sahaja bha . Huhu '' planning aku after habis PLKN aku mahu kerja bha . Mahu experience jugak , jeles kodd tengok kawan-kawan setiap bulan shopping (Dapat gaji ) . Hoho ! To Remi Johari : I'll be back ! Siapkan assignments kamu bha . Nanti kalau aku tidak contact korang masa dekat kem maknanya aku dalam hutan au .Kiteorang ada aktiviti kompas dan peta nanti yang menempatkan kiteorang dalam hutan selama seminggu . Awak-awak saya sayang awak , bila agaknya awak akan jadi milik saya . Saya teringin sangat mahu jadi milik awak. Saya senantiasa ingat awak au . Saya happy sebab dah dapat nyanyi untuk awak . Kalau rindu dengar lagu itu au . Barang pun sudah siap packing . Jajan banyak woo ! Gemuk la aku macam ini . Ahakzz ! Wookey lah aku undur diri dulu ye . Jumpa lagi . Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment