Friday, April 1, 2011

Al-Fatihah

Al-Fatihah buat sahabt aku Mohd Akil Bin Shah yang telah meninggal dunia jam 4.20 petang tadi . Pertama sekali aku menghulurkan sekalung kemaafan kerana tidak berkesempatan menghadirkan diri dalam upacara pengebumian kau di Shah Alam . Akil , aku minta maaf kalau ada buat salah dengan kau atau terkasar bahasa terlanjur berbicara dengan kau . Halalkan ilmu dan makan minum aku . Tadi kakak kau ada telefon aku , terima kasih . Tetapi aku tidak dapat berbual panjang dengan kakak kau sebab telefon bimbit aku mati tiba-tiba . Ya Allah . aku ralat sangat . Sebak aku dengar kau dah tiada . :'( . Cepatnya kau pergi Akil . Tahniah juga atas keputusan SPM kau , cemerlang ! Akhir kata , aku memohon sekalung kemaafan sekali lagi . Kau sahabat aku . Doa aku mengiringi kau . Amin !

No comments:

Post a Comment