Thursday, April 14, 2011

Thanks Sis





Ton ! Ton ! Ish bising betul lah . Aku pun berlari-lari anak mengendap dari jendela . Wow ! Van pos laju lah . Assalamualaikum , Fazil ke ? Ye saya fazil . Dia pun serah kan satu bungkusan . OMG ! Wondering , what's that stuff . Aku bawa lah kotak itu masuk dalam . Dengan rakusnya aku mengoyakkan sampul hadiah itu . Haha ! Ferrero Rocher , Ya Allah sedapnya . Terima kasih kakak kerana hadiahkan Ferrero Rocher . Ferrero Rocher ini hadiah sempena keputusan SPM aku yang alhamdulillah lah . Bersyukur sangat ^^ Once again thank you sis . Love you for sure . Jasa mu dikenang sis . Ajil akan belajar pandai-pandai wookey . Nanti ajil belanja sis MCD's . I know sis fanatik gila kodd dengan MCD's . Hehe ! Wish me luck for the next journey ye sis .

No comments:

Post a Comment