Thursday, August 25, 2011

Persiapan Raya di KL ARRGGH !

Alhamdulillah , mid-term pun dah tamat dengan 'jayanya' . Haha ! Aku pun mengatur langkah ke Pavilion dan KLCC . For your information aku naik lrt sahaja bha untuk ke dua destinasi itu . Takodd jam la kononnya . Dari pukul 2 petang sampai 9 malam aku dekat KLCC . Memang buka puasa semua dekat klcc . Pusing punya Pusing aku berkenan la dengan satu kasot Pull & Bear ni . So beli la . At least ada la juga barang dekat tangan kan kan . Haha! Gitu gini sampai rumah dekat pukul 10 malam. Rushing pergi jusco cari kek untuk birthday abang helmi . Wallaweyh ! Celebrate birthday dia sampai dekat Bangi. Macam gampang la wa cakap sama lu . Pukul 3 pagi baru sampai rumah . ARRGG ! Sabtu pula aku meneruskan pengembaraan ke Jalan TAR SOGO MAJU Junction . Tak beli apa apa pun . Just wasting my time WOOKEY ! SUMPAH Penat gila B*B* ! dah gitu malam keluar lagi pergi Wangsa Walk . all planning nak caru baju melayu dia ni ruined . ERR ! Kawan dia pula ajak main boling . HAISH ! ini hari last aku pergi shopping iaitu hari Ahad . Destinasi pertama aku ialah One Utama . Wookey ! Dekat ini aku beli baju PDI 2 helai dan kemeja TopMan sehelai . Sakit kaki mak nok jalan dekat OU ini . Then aku pergi Mid Valley . Dekat Mid Valley aku beli baju Romp 2 helai dan sehelai kemeja TopMan . Dapat la juga beberapa pasang baju untuk raya dan pergi kelas . Asyik pakai baju yang sama sahaja kan . Haha ! Wookey la sudah mengantuk . Mahu bobok dulu . GOOD NIGHT :)

No comments:

Post a Comment